CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 23, 2011

Dedikasi Buatmu Sahabat….!


*Entri ini ku tujukan khas buatmu,sahabatku Honey & Nur Ilham...*
Dengan nama Allah Yang Maha  Pengasih lagi Maha Penyayang…
Assalamualaikum buat sahabat seakidah dan seperjuangan….

          ALHAMDULILLAH…pujian kesyukuran dipanjatkan kehadrat Ilahi di atas limpahan Iman dan Islam yang Allah pinjamkan kepada kita semua... Tanpanya,mungkin kita semua sudah jauh terpesong dari landasan Islam As-Sofi yang sebenar… Setinggi-tinggi kesyukuran dirafa’kan kepada ALLAH AZZA WA JALLA kerana masih memberi kita peluang untuk terus hidup di muka bumi Allah ini hingga saaat ini…dan pinjaman nyawa yang diberikan kepada kita… Selawat dan salam buat junjungan mulia kita,Nabi Muhammad S.A.W yang sanggup menggadaikan nyawa untuk menegakkan Islam di muka bumi ini..yang kita kecapi sekarang ini… dan sahabat-sohabiah Baginda yang sanggup menitiskan darah demi Islam… Tanpa perjuangan dan jihad mereka,cuba kita bayangkan…mampukah kita mengecapi nikmat Islam yang kita miliki sekarang ini…??? Ayuh,sahabat…marilah sama-sama kita fikirkan dan renungkan sejenak… Wahai sahabat,marilah sama-sama kita buka mata..lapangkan dada..luaskan minda dan menilai sejauh mana kita yang mengaku sebagai umat Baginda… Layakkah kita menggelarkan diri kita sebagai umat Baginda…??? Layakkah kita sahabat…???

          Pertamanya,saya nak ucapkan jutaan terima kasih sebab sudi menjadi sahabatku selama ini… dan juga yang telah banyak menolong dan menghulurkan segala bantuan untuk menyelasaikan segala permasalahanku ini..yang dalam kesempitan mahupun kesenangan…Terima kasih sebab sanggup berkorban masa,harta,wang dan segala yang dimiliki hanya semata-mata untuk menolong dan meringankan  bebanan yang terpaksa  saya tanggung ini… Sesungguhnya,saya tidak mampu untuk membalasnya… Hanya ucapan terima kasih dan doa yang mampu saya hulurkan…Tak lupa juga,jutaan kemaafan  kupohonkan atas segala kesalahan dan kesilapanku selama ini… saya mengakui,memang terlalu banyak dosaku terhadapmu… saya minta maaf sebab saya dah banyak sakitkan hati..guriskan hati..dan di atas segala perbuatan,tindakan,perlakuan,percakapan dan tutur bicara saya yang banyak menyakitkan hati… gurauan dan sindiran yang telah melukai hatimu… Saya mohon maaf  atas segalanya… Saya amat berharap,komen dan tegurlah saya kalau ada yang dirimu rasa ianya tidak patut untuk saya lakukan terhadapmu… Saya sedia mendengar… dan sanggup untuk ditegur dan menegur… Maafkan saya sekadar yang mampu dirimu maafkan… Sememangnya saya bukanlah orang layak untuk di maafkan dan jauh sama sekali sesungguhnya saya memang tak layak untuk meminta,memohon dan merayu untuk di maafkan…

No comments:

Post a Comment