CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 23, 2011

Aku S.A.K.I.T…



بسم الله الرحمن الرحيم...
الحمد لله... الحمد لله... ثم الحمد لله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف الأنبياء والمرسلين، وعلى آله وأصحابه أجمعين...

Alhamdulillah…bersyukur aku di atas segala nikmat yang telah Allah anugerahkan kepadaku..nikmat kesihatan..nikmat kesabaran..nikmat ketabahan..dan yang paling aku sudah lama menunggu dan tidak sabar untuk menanti iaitu nikmat kesempatan masa dan ruang yang Allah kurniakan untukku kembali muncul semula dalam episod blog aku kali ini…SubhanAllah…Walaupum aku sedar,siapa diriku jika nak dibandingkan dengan sahabat-sahabat aku di Gombak sini…Namun, tidak perlu rasanya aku luahkan di sini, mengapa aku begitu…Bukan tidak sudi untuk berkongsi..malah aku nak dan teringin sangat-sangat untuk berkongsi luahan hatiku ini…Tapi, aku tak nak sampai ada yang salah faham, mengatakan aku cuba untuk menagih simpati orang…Bukan itu sikap aku…Jadi, biarlah ia terus bersemadi dalam jasadku ini walaupun aku perit untuk hadapinya... Alhamdulillah…di atas peluang yang di berikanNya kepadaku setelah sekian lama aku menyepi dari men’up date’ blogku ini…

Sepi aku membawa diri…Ku bawa diriku ini sejauh mungkin…Aku cuba untuk tidak menyusahkan sahabat-sahabat aku…Walaupun aku sendiri sudah tak tertanggung lagi untuk menanggungnya…Namun, bagiku biarlah aku cuba untuk hadapinya sendiri…Aku perlu cekal dan sabar dalam menjalani madrasah kehidupanku ini…Alhamdulillah..dengan berkat rahmatNya,aku mampu meneruskan kehiduoanku ini dan merentasi ujian yang datang walau aku sendiri hampir tewas dan mengalah…Tatkala ini,air mata yang menjadi peneman setiaku…Hanya Allah saja yang tahu betapa peritnya hatiku…Cukuplah Allah bagiku untuk memahami diriku ini…Aku lebih selesa begitu…Itulah yang lebih terbaik walaupun kadang-kala ia ibarat menyeksa diriku sendiri…

No comments:

Post a Comment